gdzie lepsza opika!!

Jak się leczy chorobę, jakie leki w jaki sposób się podaje, jak powinno przebiegać leczenie. Zaznaczamy, że opisywane tu rzeczy nie są zaleceniami i aby je zastosować bezwzględnie należy skonsultować się z lekarzem.
Sylwia060609
Aktywista
Posty: 92
Rejestracja: pt 27 sie, 2010 10:43

gdzie lepsza opika!!

Post autor: Sylwia060609 » wt 31 sie, 2010 11:44

Witam chcialam zaczac ten watek poniewaz ciekawi mnie gdzie panstwo leczycie swoje dzieciaczki z muko! My jezdzimy do krk na ul szczelecka czyli wiadomo do kogo nie uzywajmy tutaj nazwisk.Ja jestem zadowolona jak narazie z opieki i szpitala personel wporzadku lekarz rownierz zawsze mozna zadzwonic o kazdej godzinie zapytac !! lecz moi znajomi strasznie sie zawiedli na tym szpitalu i lekarzu i przeniesli sie do Rabki dodat ze to ten sam lekarz ktory prowadz nas! po zajsciu ktore mialo miejsce zastanawiam sie czy moje dziecko jest w dobrych rekach dlatego chciala bym poznac wasze opinie gdzie jezdzicie z dziecki do lekarza czy ktos rownierz leczy sie w szpitali św Ludwika w krk??

julasek
Aktywista
Posty: 1370
Rejestracja: czw 14 maja, 2009 09:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: julasek » wt 31 sie, 2010 11:47

ja mieszkam w Warszawie i lecze syna w IMiD, zawsze jest na co narzekac ale ogolnie moge powiedziec ze jest OK
ObrazekObrazek

helfajer
Aktywista
Posty: 677
Rejestracja: pn 03 maja, 2010 22:22
Lokalizacja: Smolarnia / opolszczyzna
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: helfajer » wt 31 sie, 2010 12:26

Ja się daleko nie wybieram do lekarzy :-D
-pulmonolog: Szpital Wojewódzki w Opolu Oddział Pulmonologii (30km), a od niedawna również w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup (50km)
-gastrolog: Szpital Wojewódzki w Opolu Oddział Gastrologii (30km),

P.S. - do 19 roku życia leczyłem się w Śląskim Centrum Pediatrii, klinika gastroenterologii, alergologii i zaburzeń rozwoju wieku dziecięcego
Mukowiscydoza jest jak alkohol ... Ja ją w twarz ... Ona mnie na ziemię. Ale codziennie rano wstaję i leję ją dalej!

3 x "A" - Agitacja, Agitacja i jeszcze raz Agitacja - http://www.muko.smolarnia.org

sylwus
Aktywista
Posty: 284
Rejestracja: pt 17 wrz, 2010 09:18
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: sylwus » pt 24 wrz, 2010 08:20

Hej :-D my leczymy sie w poznaniu na szpitalnej oddział pulmo jest super:)
Obrazek

mama_justysi
Posty: 31
Rejestracja: pn 08 mar, 2010 09:48

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: mama_justysi » pt 24 wrz, 2010 09:53

Witam.My również leczymy się w Poznaniu i bardzo sobie cenię lekarzy ponieważ córka jest wyprowadzona i odpowiednio leczona.Justysia jak była mała leczyłysmy się w Bydgoszczy ale niestety nie poinformowano nas o wielu istotnych badaniach,które powinna mieć. Zminiłam szpital ponieważ wiem że opieka tam jest super oraz odpowiednia podejście do pacjenta.
Pozdrawiam.

sylwus
Aktywista
Posty: 284
Rejestracja: pt 17 wrz, 2010 09:18
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: sylwus » pt 24 wrz, 2010 10:43

Jestem tego samego zdania :-) Wiki ma 1.5 roczku bylismy dopiero 2 razy na przeleczeniu prowadziła nas doktor Sobkowiak jest wspaniała ale inni lekarze tez sa ok :)Napewno się z tamtąd nie przeniesiemy:)
Obrazek

zora
Aktywista
Posty: 137
Rejestracja: pt 24 wrz, 2010 17:40
Lokalizacja: Śląsk

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: zora » pt 24 wrz, 2010 17:43

Sylwia 060609 o jakim zdarzeniu w Krakowie piszesz bo nie jestem w temacie.

Sylwia060609
Aktywista
Posty: 92
Rejestracja: pt 27 sie, 2010 10:43

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: Sylwia060609 » pt 24 wrz, 2010 20:11

Zora czy Ty rowniez leczysz sie w tym szpitalu? niechcem tutaj opowiadac co przydazylo sie komuc bo ja osobiscie jak narazie jestem zadowolona z opieki w Krakowie.Moi znajomi poprostu zaufaloi lekarzowi ktory wedlug nich ich zawiodl pluco mialo byc do operacij jak sie okazalo w innym szpitalu nie bylo takiej koniecznosci!!

anka07081
Posty: 32
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 15:05
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: anka07081 » ndz 26 wrz, 2010 12:35

DO MAMY JUSTYSI !
Witam.Mam pytanie!W jakim województwie mieszkacie? My w kujawsko-pomorskim.Córka leczona jest w Bydgoszczy i zastanawiam się nad zmianą szpitala a do Poznania mamy tylko troszkę dalej.Muszę więc się zdecydować.Wiele już słyszałam,że tam jest o wiele wiele lepiej :-D
Chciałabym się wybrać z córką do fizjoterapeuty,ale w Bydgoszczy bardzo nie mam wyboru.Znam jedną panią,ale ona mi nie odpowiada.
Może pani poleciłaby nam dobrego fizjoterapeutę.Jeśli tak to proszę o namiary.Może być z Poznania.To dla mnie ważne,gdyż w okolicy nie znam dobrego fizjoterapeuty.Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam

mama_justysi
Posty: 31
Rejestracja: pn 08 mar, 2010 09:48

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: mama_justysi » ndz 26 wrz, 2010 21:35

Witam.My leczymy się w Poznaniu przy ul.szpitalnej. Mieszkamy również w Kujawsko -Pomorskim a dokładniej okolice Włocławka -Radziejowa.Jak pisałam wcześniej w Bydogoszczy leczłyśmy się do 5 roku zycia.Niestety kilka lat temu mniej się wiedziało na temat muko.. a wiem po sobie ze w Bydgoszczy przeszłysmy koszmar.Co do fizjoterapeuty to niestety nie znamy dobrego fizjoterapeuty a bardzo żałuję bo wiem ze odpowiednia fizjoterapia ma ogromne znaczenie. Moge tylko obiecać że jak będe w grudniu w poradni to się czegoś dowiem. Mam również rodzinę w Poznaniu wiec może Oni mi polecą kogoś odpowiedniego dla naszych mukolków..Jeszcze jedno w sprawie leczenia w Bydgoszczy, jestem pewna że dla odpowiedniego leczenia dziecka warto jest zmienic szpital zwłaszcza jesli dziecko nie ma robionych wszystkich badań -tak jak to było w naszym przypadku.
Pozdrawiam..

anka07081
Posty: 32
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 15:05
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: anka07081 » pn 27 wrz, 2010 16:55

Witam!
My mieszkamy nie daleko.W okolicach Mogilna,Strzelna.Córka ma 3 latka.Co trzy miesiące ma brany wymaz z gardła,nosa i wydzielinę odksztuszoną.Poza tym innych badań nie ma.I to mnie niepokoi,bo dzieci leczone gdzie indziej mają jakoś więcej badań od nas :cry:
Poznania nie znam wogóle,ale mimo tego muszę wybrać się do jakiegoś pulmonologa.
Jak ten szpital nazywa się ?? Czy poradnia mukowiscydozy jest w tym szpitalu,czy gdzieś indziej?Na innej ulicy?
Jeszcze raz proszę o odpowiedź.
Ania

mama_justysi
Posty: 31
Rejestracja: pn 08 mar, 2010 09:48

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: mama_justysi » pn 27 wrz, 2010 20:57

Pani Aniu. Tam gdzie jeździmy z córką jest poradnia mukowiscydozy.Szpital dokładnie mieści się na ul.Szpitalnej. Pozwolę sobie wkleić link .http://www.sk5.am.poznan.pl/ . Tam są dokładne dane odnośnie szpitala,poradni i lekarzy.Córka opiekuję się dr.Popiel wyśmienity pulmonolog. Jest również lekarz gastroenterolog, który zajmuje się Justyną.Profesor.doc.hab. Jarosław Walkowiak.Naprawdę nie żałujemy podjętej decyzji o zmianie szpitala.. A co do Poznania ja również od niedawna pokonuje km,sama..I jadąc na konsultacje przejeżdzamy przez Strzelno,Trzemeszno,Gniezno- bo mamy najbliżej.Jestem pewna że nie będziecie żałowac zmiany jeslli ją podejmniecie. W razie jakich pytań prosze śmiało pisać.Nawet na gg:8930836
Pozdrawiam.
Baśka

anka07081
Posty: 32
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 15:05
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: anka07081 » pn 27 wrz, 2010 21:29

Bardzo dziękuję za informację.Mam jeszcze tylko jedno pytanko.Jak często jeździ pani na wizytę do Poznania?Pisała Pani,że teraz to dopiero w grudniu.My jeździmy co miesiąc i wydaje mi się,że to za często bo i tak córka tak często nie ma żadnych badań.A zarówno do bydgoszczy jak i poznania nie jest zbytnio blisko !! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

sylwus
Aktywista
Posty: 284
Rejestracja: pt 17 wrz, 2010 09:18
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: sylwus » wt 28 wrz, 2010 07:46

Witam :)My też leczymy się w Poznaniu.Wiktoria jest pod opieką dr. Niklas Korytowskiej takze wspaniała pulmonolog i gastroeterologa prof.Walkowiaka.Jestesmy bardzo zadowoleni z opieki:)A u nas to wygląda tak Wiki ma przeleczenie co pół roku i na kontrole do pulmonologa jedziemy po 3 miesiacach od wyjscia ze szpitala..a z prof.Walkowiakiem narazie mieliśmy konsultacje na oddziale.Do poradni jak sie jedzie to nie potrzeba czekac niewiadomo jak długo jest wizyta o 10 to tak sie odbywa..My niedługo przeprowadzamy sie w okolice Zielonej Góry i bedziemy miec dalej ale nie bedziemy sie nigdzie przenosic bo tutaj jest wszystko w najlepszym porzadku:)Pozdrawiam
Obrazek

mama_justysi
Posty: 31
Rejestracja: pn 08 mar, 2010 09:48

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: mama_justysi » wt 28 wrz, 2010 10:45

Na wizyty kontrolne do poradni mukowiscydozy jeździmy 2-3 razy w roku,zależy od wolnych terminów.Chyba że coś sie z córką dzieję to mamy ustalane wizyty przez pulmonologa. Do lekarza gastroentrologa jeździmy zazwyczai raz w roku i odbywa się to tak że mamy przyjęcie na oddział i robią córce wszystkie badania i tego samego dnia wychodzimy bez wypisu do domu a wypis przysyłają pocztą tradycyjną. Ja do Poznania mam 180 km ,a do Bydgoszczy miałam 103 km.Myśle że udało się Pani znaleźc w linku wszystkie istotne wiadomości.
Pozdrawiam :)

anka07081
Posty: 32
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 15:05
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: anka07081 » wt 28 wrz, 2010 11:05

Tak znalazłam wszystkie informację.Tyle,że znalazłam poradnie pulmonologiczną,a nie mukowiscydozy.Ale sądzę,że to ta poradnia.Dzwonie tam,ale cały czas jest zajęte.Muszę próbować przecież wkońcu kiedyś się dodzwonię :-P

sylwus
Aktywista
Posty: 284
Rejestracja: pt 17 wrz, 2010 09:18
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: sylwus » wt 28 wrz, 2010 11:58

anka07081 pisze:Tak znalazłam wszystkie informację.Tyle,że znalazłam poradnie pulmonologiczną,a nie mukowiscydozy.Ale sądzę,że to ta poradnia.Dzwonie tam,ale cały czas jest zajęte.Muszę próbować przecież wkońcu kiedyś się dodzwonię :-P
Niech pani wejdzie tam gdzie pisze wolne terminy na 2010 i tam jest podana poradnia mukowiscydozy i lekarze i jakies terminy na grudzien chyba jeszcze maja najlepiej emaila napisac :-)
Obrazek

anka07081
Posty: 32
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 15:05
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: anka07081 » śr 29 wrz, 2010 07:02

Czy tam płaci się za pobyt z dzieskiem na oddziale ?? I proszę nie pisać do mnie Pani :-P Mam na imię Ania
Pozdrawiam

sylwus
Aktywista
Posty: 284
Rejestracja: pt 17 wrz, 2010 09:18
Lokalizacja: lubuskie
Kontakt:

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: sylwus » śr 29 wrz, 2010 07:22

Hej Ania :-) nie nie trzeba płacić za pobyt, można byc przy dziecku cały czas tylko swoim sposobem cos do spania ja mam łóżko polowe:)Najważniejsze że można zostać ja nie wyobrażam sobie inaczej:))))
Obrazek

mama_justysi
Posty: 31
Rejestracja: pn 08 mar, 2010 09:48

Re: gdzie lepsza opika!!

Post autor: mama_justysi » śr 29 wrz, 2010 11:15

Pani Aniu nie płaci się za pobyt w szpitalu czy to leży się z dzieckiem na oddziale pulmonologicznym czy na gastroenerologii.Justysia jak leżała na antybiotykoterapi 14 dni do cały czas byłam z Nią.Nie płaciłam nic tylko tak jak wspomniano trzeba sobie wziąść jakieś spanko ( karimata,łóżko polowe). Ja nie miałam możliwości rozłozenia niczego więc spałam na krzesełkach .Ale czego się nie robi dla dziecka.Co prawda mam rodzinę w Poznaniu i nieraz ktoś mnie zastąpił na kilka godzin żebym mogła jechać i się "wyciągnąć na wygodniejszym spanku ale ogólnie wszystko idzie znieść dla dzieci.
Pozdrawiam ..: )
www.justyna.muko.med.pl

ODPOWIEDZ